Ийм зурагнууд таалагдаад байна...




9 comments:

etvgen said...

ӨӨ наадах чинь амиа хорлох гэж байгаа хүний араншин байна хэхэ худлаа худлаа

Миний цаг said...

Юу гэнээ Этүгээээн... Чамд истой мэдрэмж байхгүйн байна жихшик... Ха ха мэдэхгүймөө... Зүгээр л ийм зурагнууд таалагдаад байна...

Оргил said...

ийм зїйл таалагдаад эхлэхээрээ байшин дээрээс їсэркээд эхэлдиймлээшлд

Миний цаг said...

Дао ямар туршлагатайн. Энэ чинь ердөөсөө үхэл, үсрэлттэй холбоотой зургууд биш. Истой нэг мэдрэмжгүй шд энэ одоо. Хагийн сүүлийн зургийг хар. Тээд юу боджийно хэл за.

Оргил said...

яг л цонхоо онгойлгоод үсэрхжийн

Миний цаг said...

Хааах мэдмээрийн байна. Мэдээгүй нэгэндээ мессэжэрээр тараамаар юм байна. Хүн ингэж суужийгаад үсэрдэггүй л байхгүй юу... Чөтгөр араас нь түлхчихгүй л бол за...

Оргил said...

yalt ch guu l userhgeed l bainadaa he he teed mssengert taraasnuu

Миний цаг said...

Тараачихсөөн.

etvgen said...

Миний цаг их л ганцаардаж байгаан байнадаа тэгвэл хэхэ удахгүй найз охинтой болно мөн үү? кк :))